2943 Views |  Like

Sighisoara- ultima noastra oprire

Printre locurile minunate pe care le-am vizitat vacanta aceasta se numara si Sighisoara, un oras medieval pe care l-am vizitat in trecut, dar care mi-a transmis trairi diferite de data aceasta. Mi-am dat seama ca am descoperit acum un altfel de loc… In trecut, nu ma plimbasem pe stradutele Sighisoarei si nici nu vazusem toate lucrurile interesante din cetate.

Am fost tare incantati sa urcam in turnul cu ceas al cetatii si sa vedem din inaltul acesteia, zecile de case traditionale sasesti care alcatuiau cel mai frumos curcubeu vazut pana acum.

t2

t4

t5

t6

M-am indragostit de privelistea aceea, de nuantele superbe, dar si de multitudinea de flori cu care oamenii din cetate isi decoreaza atat de frumos ferestrele si terasele. Dominau culori precum albastru, bleu, roz aprins, oraj, culori ce te fac sa vibrezi si sa te simti inconjurat de oameni primitori.

c1

c2

c3

Achim a fost foarte incantat de aceasta experienta, mai ales ca i-am povestit despre obiectele valoroase pe care le-am vazut impreuna in vitrinele muzeului din Turnul cu ceas. El a fost impresionat de arme, iar eu de bijuteriile vechi.

a1

a2

a3

a4

a5

Am vizitat impreuna si cea mai veche scoala din cetate, o scoala unde se mai tin si astazi cursuri, precum si Biserica Evanghelica. Tot aici am ascultat cantece deosebite din orga si am simtit ca suntem prezenti la un mic concert.

s1

s2

s3

In Sighisoara am mancat cele mai gustoase clatite cu dulceata de caise intregi, o dulceata nu foarte des intalnita si am admirat tinutele traditionale din acea zona intr-un restaurant de care ne-am indragostit de-a dreptul! Casa Cositorarului este un loc deosebit unde ne-am imprietenit cu o pisica roscata ce iti aminteste parca de lenea amiezelor de duminica…

r1

r2

r3

Sighisoara este, dupa cum trasmite numele sau, un loc boem, dominat de romantism care invita la o descoperire a sa intr-un mod diferit. Noi am ajuns acolo imediat dupa festivalul medieval si am avut norocul sa ne bucuram de linistea si de frumusetea strazilor incantatoare, frumusete pe care am surprins-o cu ajutorul minunatului meu Huawei!