2444 Views |  Like

Kefalonia, un vis frumos pentru noi si copii

M-am intors in Kefalonia dupa 8 ani de zile. De data aceasta cu doi copii minunati alaturi si o familie frumoasa.:)
Data trecuta am vizitat-o tot alaturi de cei din familie, si tare drag ne-a fost sa o descoperim din nou.
Kefalonia, desi este o insula superba, nu este aglomerata. Plajele sunt inca aerisite si te poti odihni in voie fara sa simti ca esti inconjurat de prea multa lume. Pentru parinti cu copii recomand din suflet plaja Antisamos de langa Sami.
Insula merita vizitata de la un cap la celalalt. Fiecare loc e altfel, plajele sunt diferite, la fel si statiunile si restaurantele. Se schimba atmosfera in functie de locul in care ajungi.
Argostoli, capital insulei, unde se afla si aeroportul, are o faleza splendida, cu palmieri exotici si restaurante cu preparate traditionale sau din peste si fructe de mare proaspete. Nu a existat seara fara faimosul tzatziki sau salata greceasca (cel putin pentru mine:). Pentru cei care iubesc midiile, crevetii, caracatita la gratar si asa mai departe, va recomand un restaurant minunat in Argostoli, Kyani Akti. Cel mai bun gyros l-am mancat pe plaja Antisamos,
despre care va povesteam mai sus ca e absolut minunata din toate punctele de vedere: plaja, maslini pentru umbra racoroasa, un beach bar cu muzica foarte buna (noi le-am cerut muzica, atat de mult ne-a placut) si un restaurant pe masura.

Processed with VSCO with c4 preset

Unii dintre voi m-au intrebat ce traseu am facut noi cu masina. Am plecat prin Russe, am travesat Bulgaria, am innoptat in Platamon (care se afla undeva la jumatatea drumului), apoi am luat feribotul si am ajuns in Kefalonia. La intoarcere am mers prin munti, prin Sintrivanis, la poalele Muntelui Olimp,  unde am ramas doua zile la hotelul Sintrivanis Mountain, un loc ingrijit de o familie absolut minunata. Despre Sintrivanis o sa scriu un articol separate pentru ca este un loc aparte, care merita vazut daca alegeti sa parcurgeti acelasi traseu.
Revenind insa la Kefalonia. Cea mai buna taverna pe care am descoperit-o a fost Nefeli in Lassi. Mancare exceptionala, un serviciu rapid si portii extrem de generoase si bine gatite.
In Lassi sunt mult taverne diferite, baruri si lounge-uri, si multe magazine cu tot felul de suveniruri sau lucruri pentru plaja.
Noi am stat langa Argostoli, dar exista multe locuri minunate unde va puteti caza. Am mancat foarte bine si in Sami, langa marina, unde ne-am si plimbat la un moment dat o seara intreaga. Acolo am mancat cea mai buna inghetata. 🙂
Plajele noastre favorite raman Antisamos, Ai Helis si Ammes, insa pentru cei ce iubesc snorkelingul merita sa mergerti sa vedeti si Myrtos si Fiscardo.
Daca printre voi exista cineva care a vizitat Kefalonia chiar va rog sa adaugati impresii pentru cei ce vor intra sa citeasca despe insula. Si mie imi place tare mult cand citesc pe alte bloguri experiente din calatoriile altora, mai ales cand ma indrept catre o destinatie noua.
Daca sunteti o gasca mare, merita sa inchiriati din timp o casa frumoasa. Pretul va fi foarte prietenos, iar senzatia de a avea o casa de vacanta intr-o insula, de neegalat.

Processed with VSCO with c6 preset

Si…daca vi se strica masina, asa cum ni s-a intamplat noua, au un service in Argostoli care nu o sa va dezamageasca.:)
Kefalonia merita vazuta macar o data in viata, daca sunteti ca si noi pasionati de calatorii. Pentru noi va ramane un loc special pentru totdeauna pentru ca aici am facut prima vacanta cu amandoi copiii si am ramas cu o multime de amintiri minunate.